Szczegóły dotyczące dostaw
- Czas realizacji zamówienia
- Zamówienia złożone w naszym sklepie internetowym są przetwarzane i przygotowywane do wysyłki w ciągu 24 godzin od momentu ich złożenia, z wyłączeniem dni wolnych od pracy.
Formy dostawy
- Kurier DPD: Dostawa realizowana przez firmę kurierską DPD bezpośrednio na wskazany przez Klienta adres.
- Kurier DHL: Dostawa realizowana przez firmę kurierską DPD bezpośrednio na wskazany przez Klienta adres.
Koszty dostawy
- Koszty dostawy są uzależnione od wagi oraz gabarytów zamówionych produktów. Dokładne koszty zostaną obliczone i przedstawione Klientowi podczas składania zamówienia, po dodaniu produktów do koszyka i wyborze preferowanej metody dostawy.
-
DPD płatność z góry
-
-
do 2 kg23,67 zł (brutto)
-
od 2 do 5 kg25,31 zł(brutto)
-
od 5 do 10 kg25,61 zł(brutto)
-
od 10 do 20 kg27,54 zł(brutto)
-
od 20 do 31.5 kg30,14 zł (brutto)
-
od 31.5 do 40 kg85,32 zł (brutto)
-
od 40 do 50 kg91,58 zł(brutto)
-
-
-
DPD płatność za pobraniem
-
-
do 2 kg29,19 zł(brutto)
-
od 2 do 5 kg30,83 zł(brutto)
-
od 5 do 10 kg31,13 zł (brutto)
-
od 10 do 20 kg33,06 zł(brutto)
-
od 20 do 31.5 kg35,66 zł (brutto)
-
od 31.5 do 40 kg90,83 zł (brutto)
-
od 40 do 50 kg97,09 zł (brutto)
-
-
DHL płatność z góry
-
do 5kg24,43 zł (brutto)
-
od 5 do 10kg25,45 zł (brutto)
-
od 10 do 20kg28,67 zł (brutto)
-
od 20 do 31.5kg30,87 z ł(brutto)
-
od 31.5 do 40kg147,21 zł (brutto)
-
od 40 do 50kg159,14 zł (brutto)
- Uwaga: Powyższe stawki są orientacyjne i mogą ulec zmianie w zależności od dokładnej wagi, wymiarów przesyłki oraz wybranej metody dostawy.
Odbiór osobisty w sklepie ul. Zgierska 90, 95-100 Emilia 0 zł. (brutto) UWAGA: wymaga umówienia godziny i dnia odbioru, skontaktuj się z nami po zakupie w celu ustalenia terminu odbioru.
Czas dostawy
- Kurier DPD: Przesyłki dostarczane są zazwyczaj w ciągu 1-2 dni roboczych od momentu nadania.
Śledzenie przesyłki
- Po nadaniu przesyłki, Klient otrzymuje numer śledzenia, który umożliwia monitorowanie statusu dostawy na stronie przewoźnika.
Odbiór przesyłki
- Kurier DPD/DHL: W dniu dostawy kurier skontaktuje się z Klientem w celu ustalenia dogodnej godziny odbioru.
Uwagi dodatkowe
- Prosimy o dokładne sprawdzenie stanu przesyłki w obecności kuriera lub bezpośrednio po odbiorze z paczkomatu. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń, należy sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta.
- W przypadku nieodebrania przesyłki i jej zwrotu do nadawcy, ponowna wysyłka będzie możliwa po opłaceniu dodatkowych kosztów dostawy przez Klienta.
Dbamy o terminowość i bezpieczeństwo dostaw, współpracując z renomowanymi firmami kurierskimi, aby zapewnić najwyższą jakość usług dla naszych Klientów.